De gouden schoen seizoen 2019/2020

Iets nieuws bij vv schoten. Naar een idee van Michiel van der Plas, houden wij sinds vorig seizoen alle doelpuntenmakers en assists bij op onze voetbalvereniging. Aan het eind van het seizoen reiken wij aan de jeugd en senioren elftallen de koperen schoen, de zilveren schoen en uiteraard voor de nummer 1 de gouden schoen uit. In onze eerste editie heeft bij de jeugd onder 19 Nick sommeling gewonnen met 23 doelpunten en 10 assists.
Bij de senioren heeft Sjoerd auwerna op de laatste speeldag Sjors Pelser weten in te halen en daarmee de zilveren schoen weten te winnen. Quincy Lagerweij heeft de gouden schoenen gewonnen en met 17 doelpunten en 6 assists de eerste gouden schoen weten binnen te harken.

Helaas door covid is er afgelopen seizoen geen topscorers klassement omdat hier helaas te weinig wedstrijden zijn voor gespeeld. Wij hopen met smart dat er volgend seizoen weer ‘normaal’ op de zaterdagen en zondagen gevoetbald kan worden,  en laten we ons nu focussen op het plan voor een regiocup.
Winnaars van harte gefeliciteerd en wij hopen u weer zo snel mogelijk te mogen ontvangen op onze vereniging!

VERGEET NIET OP HET PLAATJE TE DRUKKEN VOOR DE VIDEO