Sponsor worden?

Sponsoring is voor onze vereniging van zeer groot belang. Wij willen onze huidige sponsoren dan ook hartelijk bedanken voor hun bijdrage. De financiële middelen die gegenereerd worden door sponsoring geven de vereniging onder andere de mogelijkheid om de benodigde materialen aan te schaffen, wedstrijdkleding te kopen, het juiste technisch kader neer te zetten, de accommodatie te onderhouden en een breed scala aan nevenactiviteiten te ontplooien. Uiteindelijk komt dit de uitstraling en de levendigheid van de vereniging en haar leden ten goede. Een levendige vereniging trekt meer leden en publiek, met als resultaat extra inkomsten en natuurlijk meer zichtbaarheid voor de sponsoren. Zo werken de sponsorgelden als een kloppend hart binnen de vereniging.

Om het beleid en de uitvoering van de sponsoring structuur te geven heeft vv Schoten een sponsorcommissie ingesteld. Deze sponsorcommissie draagt zorg voor het sponsorplan en de uitvoering daarvan zoals het werven van sponsoren, het nakomen van gemaakte afspraken, administratie, onderhouden sponsorrelaties, etc..) Tijdens de jaarlijkse algemene leden vergadering presenteert de penningmeester een jaaroverzicht van de ingekomen sponsorgelden.

Doel

De sponsorcommissie heeft zich ten doel gesteld het genereren van gelden ten behoeve van de voetbalvereniging vv Schoten. Met de gelden die bijeengebracht worden kan de club de kwaliteit aan haar leden blijven bieden die zij nodig acht als het gaat om de sportbeoefening en alle randvoorwaarden die daarbij nodig zijn.

Sponsoren dragen bij aan de club, niet alleen om hun eigen naamsbekendheid en maatschappelijke betrokkenheid te vergroten, maar vooral ook omdat ze de vereniging en haar leden een warm hart toedragen.

Visie

Vanuit het sponsorbeleid heeft de sponsorcommissie een werkwijze voor ogen die passend is bij de vereniging vv Schoten:

• Sponsoring is vooral gunnen vanuit betrokkenheid.
  • We bieden op verschillende financiële niveaus mogelijkheden tot sponsoring.
  • We maken heldere afspraken over sponsoring en de tegenprestaties. Vastgelegd in een sponsorcontract.
  • We werken samen vanuit wederzijdse toegevoegde waarde.
  • We gaan met respect en zorg om met de goede naam van sponsor en club.

Sponsorplan

De sponsorcommissie heeft een sponsorplan opgesteld. Hierin vindt u de sponsormogelijkheden.

Sponsorcommissie

De sponsorcommissie bestaat uit de volgende leden:

Raymond Ket  Acquisitie/VZ
Edwin Vink Facturering
Nigel Lie Kwie Acquisitie
Tom Jacob Acquisitie
Cas Blom Acquisitie
Michiel van der Plas Acquisitie

De sponsorcommissie is daarnaast nog op zoek naar nieuwe vrijwilligers die hierbij willen assisteren.

Meer informatie?

Bent u geinteresseerd om de commissie te helpen, sponsor te worden van vv Schoten, of wilt u meer informatie over de sponsormogelijkheden? Via onderstaand formulier kunt u terecht met al uw vragen inzake sponsoring bij vv Schoten. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Sponsoring bij vv Schoten

* = verplicht