Terrasvogels 0nder 9-2 – Schoten onder 9-1

Sportlaan 3
2082XM
SANTPOORT-ZUID

Ruststand : 6-1  eindstand 11-3.

Na 2 weken vakantiestop en een nieuwe indeling, was de eerste wedstrijd uit tegen Terrasvogels.

Opnieuw ondanks de minder weersomstandigheden was er een grote supportersschare om de helden aan te moedigen. Als snel was duidelijk dat er bij de tegenpartij enkele fysiek sterkere spelers waren. Het gemis van vuurvreter Luke deed zich gelden.

Ondanks prima keeperswerk van Nout, hij ving veel ballen en ook met zijn benen hield hij veel tegen kon hij niet voorkomen dat er voor de rust 6 en na de rust 5 doelpunten werden gescoord.   Gelukkig kunnen we constateren dat er wel degelijk progressie in het spel van Schoten zit, Damian die voor rust 1x en na rust nogmaals wist te scoren was overal te vinden en werkte keihard. Ook Jillis in de verdediging wist menig aanval te onderscheppen. Mick begint ook al beter te spelen maar moet nog wat feller worden en meer van zich afbijten.

Eigenlijk geldt dat voor de meeste jongens, Vince probeert en dat gaat al vaak goed om over te spelen en maakte ook nog de 3e goal. Natuurlijk moeten we Jace niet vergeten, had een paar fraaie acties maar komt nog wat kracht te kort. Veel blijven oefenen ook met je vriendjes op het schoolplein dan komt het vanzelf. Ook maakte Djessie zijn debuut en speelde zijn eerste wedstrijd nog wat onwennig. Maar ja wat wil je ook, pas een paar keer getraind en dat al een wedstrijd ga er maar aan staan.

Helaas had Simone ’s morgens vroeg nog afgebeld, hopelijk niet voor de regen want daar kunnen we toch best wel tegen. Ik denk dat ze jarig was, alsnog van harte gefeliciteerd.

Tot slot de volgende wedstrijd tegen VVH/Velserbroek zullen jullie het zonder de vaste verslaggever moeten doen, hij verwacht echter wel een verslag te lezen geschreven door een van de (groot)ouders.

Succes volgende week

Opa van Vince