Schoten jongens o-9 geveld door Sinterklaas stress.

Haarlem-Kennemerland f.c. JO9-4

4 december 2021 9:00

Sportpark Haarlem Stadion
Sportweg 8
2024CN
HAARLEM
tel. 023-5267033

Een uitwedstrijd op het eigen terrein spelen lijkt een goed uitgangspunt om te proberen de punten binnen te slepen.

Ondanks een goede warming-up, bleek bij Schoten niet iedereen bij de les te zijn.

De kleine aanhang door de maatregelen en het sinterklaasfeest werkte niet bepaald in het voordeel van de jonge Schoten spruiten.

De nodige pit ontbrak vandaag, ook het niet meespelen van Demian vanwege een armblessure speelde een rol. Hopelijk ben je er weer snel bij.

Na een redelijk gelijk opgaand begin werd Haarlem/Kennemerland-4 sterker en dat resulteerde in een 5-0 ruststand.

De fysiek sterkere tegenstander, iets waar het jeugdige Schoten regelmatig tegen aanloopt scoorde nog 4x.

De Schoten boys/girl kregen zeker wel kansen maar hadden weinig geluk, vooral doorzetter Luke had pech en als Jace en Vince met goede acties hun vizier niet goed hebben afgesteld wordt het net van de tegenstander niet gevonden.

Op het middenveld werden Djessie en Mick overlopen, ondanks diverse goede ingrepen.

De achterhoede met Jillis en Simona zagen regelmatig veel tegenstanders op zich afkomen en konden ondanks goede ingrepen niet voorkomen dat keeper Nout met enkele goede reddingen 9x moest vissen.

Jongens en meisje jullie gaan zeker vooruit, maar de tegenstanders zijn meestal net iets groter. Als jullie enkele maanden verder zijn, dan zijn jullie weer groter gegroeid en fysiek ook sterker. Wedstrijden zullen dan ook zeker gewonnen worden.

Het allerbelangrijkste is dat jullie veel plezier hebben in het voetballen en woensdag  weer gezellig en hard komen trainen dan komt het allemaal goed.

Opa van Vince