ZE MOGEN WEER!!!!!!

Van den Endelaan 7
2182ES
HILLEGOM

Zaterdagmorgen rond de klok van 7 uur gaat bij de ouders, opa’s en oma’s van de jongens onder 9 de wekker af. Opstaan allemaal gauw douchen, ontbijten, tandenpoetsen en op naar de eerste wedstrijd na die langdurige lockdown.

De reis gaat naar het “verre” Hillegom om daar de plaatselijke club op het mooie complex om 8.45 uur te bestrijden. Een nieuwe indeling en nieuwe kansen om te laten zien wat de boys en girl op de training en zelfs extra trainingen op de zaterdagmorgen hebben geleerd.

Nu dat viel niet tegen, het werd een gelijk opgaande wedstrijd, waarbij Hillegom met veel geluk na een minuut of 10 op een 1-0 voorsprong kwam. Schoten combineerde af en toe al aardig en dat leidde tot enkele kansen, maar de keeper van Hillegom was niet te verschalken. Na 15 minuten verdubbelde Hillegom de score door een afstandsschot welke door de wind mee achter doelman Nout verdween. Schoten bleef goed partij geven, maar wist voor de rust niet te scoren.  Na de limonade en met de wind in de rug werd Hillegom flink onder druk gezet en binnen een paar minuten stond de 2-1 op het scorebord door een eigen doelpunt na flink doorzetten van de Schoten voorwaartsen.

Schoten bleef de bovenliggende partij maar had de pech dat een spervuur aan doelpogingen telkens strandde in de handen van de Hillegom-keeper. Het bleef tot het eind een spannende wedstrijd, waarbij Hillegom het geluk had dat het kwartje de goede kant opviel.

Als we goed blijven trainen en zelfs nu 2x in de week dan gaan jullie met sprongen vooruit en zullen de punten vanzelf komen.

Opa van Vince.