4 VERSCHILLENDE SCHUTTERS ZORGEN VOOR OVERWINNING

2026BJ
HAARLEM
tel. 023-5375732

Eindelijk stond er weer een thuiswedstrijd voor jongens-onder 9 tegen Geel Wit gepland.

Om 9 uur was de aftrap onder toeziend oog van een groot aantal supporters die deze koude ochtend een hartverwarmende potje voetbal voorgeschoteld kregen.

Al na enkele minuten zorgde Luke met een bekeken schuiver in de hoek voor 1-0. Geel-Wit kwam snel terug in de wedstrijd en liet keeper Nout de bal uit het net halen 1-1.

Daarna ontspon zich een alleraardigst duel waarbij Schoten de betere ploeg was en Jace met een bekeken balletje voor de 2-1 ruststand zorgde,

ondanks dat de Schotenvoorwaartsen diverse mogelijkheden kregen om de score op te voeren zoals Luke die alleen op de keeper afkwam maar nog net niet de beheersing heeft om de bal rustig in de hoek te plaatsen.

Kwestie van trainen het hoeft niet altijd hard, maar daar wordt aan gewerkt.

Na de limonade ging Schoten onder leiding van spelleider Martin Bolwijn direct weer in de aanval en zorgde Vince met een prachtig schot voor de 3-1.

Verdedigend kwam Schoten nauwelijks in de problemen door de heersende verdedigers Jilles en Simona en keeper Nout behoefde alleen te zorgen dat hij het niet koud kreeg.

Op het middenveld heersten Jamie, Djessie en Mick vaak geassisteerd door Demian die pech had met een aantal schoten op doel een telkens de keeper op zijn weg vond, Vince net naast schoot en Luke ook weinig geluk had.

Vlak voor tijd wist Demian dan eindelijk te scoren en werd de 4-1 eindstand onder groot gejuich bereikt. Opvallend deze morgen dat er regelmatig overgespeeld wordt en iedereen veel plezier heeft.

Na afloop kregen alle spelers nog een drankje, waarvoor dank.

Opa van Vince.