TRAININGEN WERPEN STEEDS MEER VRUCHTEN AF

2026ZL
HAARLEM
tel. 023-5376973

Vandaag stond de wedstrijd VVH/Velserbroek JO10-1-Schoten JO10-1 op het programma.

Een heuse buurtclash en een graadmeter hoe wij voor het eerst tegen een 1e team zouden acteren. Nu dat werd een prima optreden, waarbij wij voetballend veel verder zijn dan onze buurtgenoten.

Vanaf het begin nam Schoten het initiatief met prima combinaties waarbij Luke na 5 minuten de score opende, nadat vooraf een prima combinatie tussen Demian en Luke net voorlangs het doel was gegaan.

Ne een minuut of 10 scoorde Demian de 0-2 na een combinatie met Vince, die regelmatig zijn tegenstander de baas was en vanaf rechts diverse strakke voorzetten gaf.

Inmiddels kreeg keeper Nout zijn eerste bal te verwerken en met een goede redding hield hij de nul. Jace gaf een prima steekbal, alleen schoot Vince net naast.

De aanvallen van Schoten bleven komen en een combinatie tussen Jamie-Demian en Luke werd door de laatste prima afgerond. 0-3.

Schoten bleef in de aanval en een pass van Jilles op Luke zorgde voor de nodige paniek bij VVH, met als gevolg een eigen doelpunt 0-4. Dit was tevens de ruststand.

Na de rust kwam VVH sterk uit de startblokken en ondanks enkele zeer knappe reddingen van Nout stond het binnen no time 2-4.

Schoten pakte de draad weer op en Jamie werd alleen voor de keeper gezet maar schoot in de handen van de keeper. Schoten had de smaak te pakken en van achteruit met aan het hoofd Jilles en de steeds beter spelende Djessie ondersteund op het middenveld door Mick die ook steeds beter in zijn spel komt werd VVH overklast.

De combi Vince Demian betekende 2-5 door de laatste. Een vrije trap voor Schoten betekende 2-6 door Demian na goed afgeven van Jamie.

Jamie ging zich nu ook met de score bemoeien en tekende voor de 2-7 en 2-8 waarvan de laatste met links (chocoladebeen).Demian zorgde voor 2-9 en inmiddels was Luke uitgevallen met een enkelblessure na een ongelukkige trap van een tegenstander.

Jamie zorgde voor een heuse hattrick 2-10 en daarna was het de beurt aan Jace, die de verdedigende stelling had verlaten en zich nadrukkelijk liet gelden met de 2-11 en 2-12, middels twee bekeken schuivers in de hoek. Dit betekende meteen de eindstand.

Het was tot heden de beste wedstrijd die het weer talrijk opgekomen publiek kreeg voorgeschoteld en leuk om te zien dat de trainingsvormen om te combineren steeds beter worden uitgevoerd. Ook keeper Nout blijft goed kijken, blijft rustig en zoekt telkens de vrije man op middels goede spelhervattingen.

Jongens maandag weer lekker trainen en het allerbelangrijkste het plezier spat er af.

Opa van Vince