Schoten JO10-2 kan Geel Wit JO10-7 één helft bijhouden

2014VS
HAARLEM
tel. 023-5323400

Met gastspelers Djessie en Vince begon Schoten vol goede moet aan de wedstrijd tegen Geel-Wit. Al snel scoorde Geel-Wit de 1-0, maar Schoten beet van zich af en een mooie goal van Xavi betekende 1-1. Geel Wit was de iets betere partij en scoorde 2-1. Schoten kreeg via Quincy een kans op de gelijkmaker, dit gebeurde echter niet en Geel wit deed voor hoe je moet scoren door 3-1 te maken. Een prima uittrap van keeper Benley zorgde dat Xavi 3-2 maakte en Schoten terug in de wedstrijd was. Ondanks goed verdedigen van Max en Luc werd het toch 4-2. Daarna schoot Xavi op de paal en schoot Vince net naast. Geel Wit scoorde 5-2 en 6-2 en een schot van Luc ging net naast. 7-2 werd de ruststand, ondanks verwoede pogingen van de verdediging met Quin, Max en Luc om dit te voorkomen. De coach wisselde in de rust van keeper en werd Benley veldspeler, die meteen een prachtige pass op Xavi gaf en deze voor 7-3 zorgde. Daarna was de koek bij Schoten op en was het de beurt aan Geel- Wit met hun absolute uitblinkster, die alle jongens de baas was en de ene na de andere goal scoorde. Ondanks dat Schoten nog een aantal kansen kreeg, was de keeper van Geel-Wit een sta in de weg. De eindstand werd uiteindelijk 18-3, waarbij gezegd moet worden dat er een 7 tal doelpunten voorkomen had kunnen worden door het nog ontbreken van de basiselementen van dit elftal die pas hun derde wedstrijd speelden en tegen teams spelen die al wat langer samenspelen. Jongens en meisje niet getreurd veel en vooral plezierig trainen, de basiselementen leren en wedstrijden spelen, waardoor jullie ervaring opdoen en je weerstand vergroten, dan komt het allemaal goed.

Opa van Vince