Spaarnwoude guppen-Schoten JO-7 zorgen voor grote glimlach op gezichten toeschouwers

sv Spaarnwoude Guppen

Schoten JO7-1

Anoniem (schot)

Simon de Hoog competitie

29 oktober 2022 9:00

Sportpark Spaarndam
Ringweg 12 A
2064KE
SPAARNDAM

IMG-20221029-WA0002.jpgOnder ideale weersomstandigheden vochten de jongste jeugd van beide verenigingen een spannend en meeslepend duel uit.

Spaarnwoude opende de score door Malek de Schoten keeper van de eerste helft te kloppen. Spaarnwoude was ook iets sterker in het begin van de eerste helft, maar door goed keeperswerk van Malek en heel sterk verdedigen van Burak, Amadeo en Hamza, gesteund door Marouan, Bohdi en Shane kreeg Schoten meer vat op de wedstrijd. Bohdi wist de keeper van Spaarnwoude te verschalken en de 1-1 stond op het scorebord. Spaarnwoude liet het er niet bij zitten en nam opnieuw een voorsprong 2-1.

De Geel Zwarte boys stroopten de mouwen nog eens op en Marouan maakte met een mooi doelpunt de gelijkmaker 2-2. Dit was tevens de ruststand en onder het genot van een beker limonade werd besloten dat Hamza de tweede helft ging keepen en Malek als veldspeler zijn debuut maakte.

Ook de tweede helft bleef uitermate spannend beide ploegen deden niet voor elkaar onder en uit een scrimmage voor het doel van Spaarnwoude wist Shane nog net een punt van de schoen tegen de bal te krijgen en bracht Schoten op een 2-3 voorsprong.

Nu was het Spaarnwoude wat in de achtervolging moest en ondanks heel goed verdedigen van Burak, Amadeo en Malek en prima keepen van Hamza wist Spaarnwoude toch de gelijkmaker te scoren.

De 3-3 bleek een terechte uitslag en na afloop waren er alleen maar blije gezichten bij spelers en toeschouwers die een wedstrijd vol plezier hadden beleefd. Jammer dat aan Schoten zijde 3 spelers, Rens, Ali en Jacob, door ziekte afwezig waren, van harte beterschap en hopelijk weer snel terug op het veld.

Jongens als invalleider heb ik genoten en nu donderdag om 5 uur weer flink trainen.

Opa van Shane