Webshop

Kledinglijn VV Schoten
Alle leden die meedoen aan competitiewedstrijden zijn verplicht om een VV Schoten voetbaltenue aan te schaffen. Dit voetbaltenue bestaat uit een voetbalshirt (zwart/geel), korte broek (wit) en voetbalsokken (zwart/geel geringd), zie ook de afbeeldingen hieronder. Verder is er ook een trainingspak, regenjack en voetbaltas verkrijgbaar met logo en in de kleuren van VV Schoten.

Alle kleding is verkrijgbaar in de maten 116 t/m XXL. Het voetbalshirt is uitgerust met het prachtige 100-jarig bestaan logo. De kleding is aan te schaffen bij Brederode Sport in Santpoort-Noord. Leden van VV Schoten profiteren hier van 10% korting op hun voetbalschoenen en/of andere voetbalattributen. Ook kan Brederode Sport een offerte verzorgen voor het sponsoren van een heel team.

Het logo is exclusief verkrijgbaar bij Brederode Sport.

U kunt uw artikelen bestellen in de webshop of rechtstreeks bij Brederode Sport.

Brederode Sport Santpoort
Hagelingerweg 49/51
2071 CA  Santpoort-Noord
Telefoon: 023-537 71 68
E-mail: [email protected]

Er zitten nog geen producten in de winkelmand.