Oudejaarsavond en receptie

Een paar flarden van de ontvangen reacties:

• Kunnen we niet elk jaar een Oudejaarsavond organiseren? Zoveel vuurwerk hebben wij nooit en het is ook nooit zo druk bij ons.
  • Gelukkig zit ik niet bij OG anders had ik dit niet meegemaakt.
  • Een topavond, allemaal bedankt!
  • Bedankt voor de tip, nu mocht ik later naar school.
  • Een kleine club, maar groot in feesten.
  • Wat ziet jullie kantine er mooi uit, heel erg gezellig.
  • De organisatie en bediening was perfect.
  • Ik dacht dat Schoten een kleine club was, maar nu niet meer. Wat een opkomst!
  • Bedankt voor de uitnodiging. Als overburen vonden wij het heel attent dat U ons heeft uitgenodigd. Ook bedankt voor de consumptiebonnen.
  • Volgend seizoen ga ik ook bij Schoten voetballen.
  • Aan de ene kant werd ik verdrietig om mijn geliefde weer vrolijk en gezond terug te zien op de DVD, maar aan de andere kant vond ik het ook geweldig dat hij op deze manier voor altijd in ieders gedachten zal zijn.

Wel willen wij als organisatie op voorhand iedereen bedanken die ons heeft geholpen om er zo een geslaagd openingsfeest van te maken. Met name de kantinebezetting, muziek en aankleding was weer helemaal top.

Dat Ruud Bossen, Patrick Zwaanswijk en Maarten Stekelenburg alle drie aanwezig waren tijdens de receptie was een flinke opsteker voor de organisatie. Hun ingelijste shirts hangen op een mooie plek in de kantine.

De foto's zijn gemaakt door Peter Hokke. Alle foto's van de belangrijkste evenementen kunt u vinden op zijn geweldige site.