Lid worden?

VV Schoten is een club waar iedereen welkom is. Plezier is het belangrijkste, maar ook de prestaties staan hoog in ons vaandel.

Inschrijven kan door middel van het digitale inschijfformulier, maar ook in de kantine is dat natuurlijk mogelijk.
De contributiekosten vindt u hier.

Bij ons wordt u niet verplicht vrijwilliger te worden al zouden wij dat wel heel erg prettig vinden. Wij hebben een geweldige kantinecommissie die alles in de puntjes verzorgt. Verplichte kantinediensten zijn er bij ons dan ook niet.

Natuurlijk zijn het niet alleen talenten die zich bij Schoten aanmelden, ook de minder getalenteerde voetballers weten de weg naar het sportcomplex te vinden. Ooit begon Maarten Stekelenburg bij onze club zijn carrière met het plukken van grassprietjes, evenals Patrick Zwaanswijk en Ruud Bossen. Een interview met deze drie heren staat hier.

Om de jeugd voetbalkennis en spelplezier te bieden staat er een goed stel gediplomeerde trainers, enthousiaste jeugdleiders en een grote groep positief ingestelde ouders achter. Bij de lagere teams is het enthousiasme niet veel minder dan bij de wat hogere. Ook heeft vv Schoten heeft met AZ een samenwerkingsverband.

Kom gerust eens langs, maak een afspraak via de site, e-mail of telefoon en laat uw kind een paar keer gratis meetrainen.

Om voor iedereen duidelijkheid te scheppen hebben wij als vereniging gedragsregels opgesteld. Deze kunt u hier lezen.

Niet alleen voetbal bij Schoten
Er worden naast het voetbal ook veel andere activiteiten georganiseerd. Er zijn diverse commissies die zich bezig houden met het organiseren van activiteiten bestemd voor de senioren en de jeugd. Hier valt te denken aan o.a. feestavonden en klaverjassen. Tennissen kan ook op ons complex. Voor het zaalvoetbal wijken wij uit naar diverse sporthallen, maar ook dat kan bij Schoten.

De jeugd is zeer belangrijk voor vv Schoten. Voor hen wordt veel georginaseerd variërerend van Sinterklaas tot een heel weekend voetbalspelactiviteiten inclusief overnachting in een tent.

Lid_worden_jeugd.jpg