Vrienden van Schoten

Schotenaren,

Nadat de Vrienden van Schoten nieuw leven was ingeblazen, is er massaal gehoor gegeven om onze club te steunen.

Helaas zijn wij indirect getroffen door het corona virus, waardoor alle activiteiten op een laag pitje kwamen te staan. En of dat nog niet voldoende was, overleed plotseling onze zeer gewaardeerde vriend Willem van Kuijk.

Hopelijk is het ergste leed achter ons en zijn wij met nieuwe energie gestart om de nodige wensen van de club in te vullen.

Het bord van de Vrienden van Schoten zal plaatsmaken voor een TV, waardoor wij iedereen sneller kunnen voorzien van informatie over activiteiten welke wij zullen ondersteunen, ook kunnen wij nieuwe Vrienden direct vermelden op het scherm.

Het is de bedoeling dat alleen de Vrienden en de sponsorcommissie van dit medium gebruik maken.

Wij hopen van harte dat u de Vrienden blijft of wilt ondersteunen.

Voor € 50,00 per seizoen bent u blijft U Vriend van Schoten.

Betalen kan via i-Deal of via banknummer NL21RABO 0389 4786 36 t.n.v. VV Schoten o.v.v. Vrienden van Schoten en uw (bedrijfs)naam, dan zorgen wij dat Uw (bedrijfs)naam op het scherm blijft of komt.

Met sportieve groeten,

Jaap, Michiel en René