Vacature

Websitebeheer

28-06-2022

Websitebeheerder

De club gaat weer een stukje vooruit en heeft daarbij jouw hulp nodig!

Wij zijn op zoek naar een nieuw web-team van 3 á 4 leden die het leuk lijkt om onze website en sociale media (instagram en facebook) up-to-date te houden. Daarnaast behoort het plaatsen van wedstrijdverslagen, nieuwsberichten en bijhouden van de activiteitenkalender ook tot de taak van de teamleden.

Momenteel wordt de website grondig aangepakt en hiervoor een goede fundering neergezet. Ook hier kunnen wij alle hulp bij gebruiken.

Via het CMS-systeem van VoetbalAssist zal je de site beheren en van allerlei contect voorzien. Enige ervaring met CMS-systemen is wel gewenst.

Lijkt het je leuk om mee te helpen de club te laten groeien of wil je meer informatie neem dan contact op met Nigel Lie Kwie ([email protected]) of Raymond Ket ([email protected])

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder