Bingomiddag jeugd 2020

Op 07 maart jl. (zaterdagmiddag) is er een bingomiddag georganiseerd voor de jeugd in de leeftijd 3 (jongste leeftijd) t/m 12 jaar.
Deze middag is een initiatief van een aantal ouders van deze jeugdleden. De dames Sylvana, Joyce, Sabine en meneer Robbert
jullie kunnen trots zijn op het behaalde resultaat en daarvoor dank.
Maar om alles in goede banen te brengen om de jeugdleden en hun ouders te voorzien van de nodige snacks en drank werd eveneens gezocht naar ouders. En ja hoor hiervoor meldden zich Sabine,Michelle en Robbert, die dit op zich namen. Zo te zien is dit eveneens goed verlopen en ook jullie dank voor de inzet.

Maar een bingo zonder prijzen is niet mogelijk en werd er naarstig gezocht naar de financiën, die hiervoor nodig zijn.
Ook dit probleem werd bekwaam opgelost door de dames. Met de sponsering van Top 1 toys, speelgoedbank Haarlem, Pony power/jadore arabians in Spaarndam, Kelme sportartikelen(hoofdsponsor kleding Schoten), financieel partners in Hillegom en Roby(Telstar kaartjes/gesigneerd shirt Telstar) werden de prijzen binnen gehaald.
Ook was er nog eens financiële bijdrage van de Vrienden van Schoten Jeugdbestuur.

Of er een valse bingo is geweest weet ik niet maar deze zaterdagmiddag is een gezellige en leuke bingo geworden. Duidelijk is dat dit initiatief een grote saamhorigheid bij de jeugdafdeling vv Schoten laat zien wat als een mooi pluspunt is. Wellicht zal dit op het voetbalveld ook tot uitdrukking komen en kunnen leiden tot nog betere prestaties.

Deze foto’s laten zien dat het een gezellige boel is geweest en dat elk kind genoten heeft van deze middag.

Al met al dus een zeer geslaagd initiatief dat zeker voor herhaling vatbaar is.

Upload zelf bestanden

Je kunt hier je eigen foto's uploaden

Zo werkt het:

• Vul je email-adres in
  • Kies de foto's die je wilt uploaden (maximaal 5) en geef eventueel beschrijvingen.
  • Na het uploaden krijg je een link toegestuurd naar het opgegeven emailadres. Je moet hier op klikken om de bestanden te kunnen activeren.
  • Na goedkeuring door ons sturen we je een emailtje en staan de bestanden op de website!

De volgende bestanden kunnen worden geupload:

Foto jpg, jpeg, gif, png