Sponsorplan 2022-2023

Hier vind u het sponsorplan van vv Schoten. Dit plan is geschreven om alle sponsormogelijkheden binnen de vereniging beter zichtbaar te maken voor sponsoren en om er voor te zorgen dat er voor leden van het bestuur en de sponsorcommissie een duidelijke richtlijn is bij het werven van sponsoren. Het sponsorplan geeft ook inzicht in wat de sponsor van de vereniging mag verwachten. Door deze zichtbaarheid en duidelijkheid te bieden hoopt het bestuur de sponsoring van de vereniging naar een hoger niveau te tillen, zowel in kwantiteit als in kwaliteit.

Dit sponsorplan bevat onder andere korte omschrijvingen van de verschillende vormen van sponsoring. Daarnaast bevat het een overzicht van de verschillende sponsorvarianten en de bijbehorende voorwaarden.

Veel van de huidige sponsoren zijn een overeenkomst aangegaan, niet alleen om hun eigen naamsbekendheid en maatschappelijke betrokkenheid in de gemeenschap te vergroten, maar vooral ook omdat ze de vereniging en haar leden een warm hart toedragen. Het bestuur zal alles in het werk stellen om de eer en goede naam van de sponsoren hoog te houden en de uitstraling van de vereniging sportief, correct en sfeervol te houden. Dit om er voor te zorgen dat de vereniging het waard blijft om als sponsor te steunen. Indien u als sponsor een voorstel heeft dat niet in dit document staat vermeld, kunt u dit te allen tijde bespreekbaar maken bij het bestuurslid algemene zaken of de sponsorcommissie. Wij staan u graag te woord en zullen uw voorstel met uiterste zorg behandelen.

Wij hopen dat dit document voldoende duidelijkheid biedt, maar vooral uitnodigend genoeg is om met elkaar in gesprek te komen over de diverse mogelijkheden om vv Schoten te steunen.

Sponsorplan_afbeelding.png