Grote clubactie 2023

Grote Clubactie 2023

Beste ouders, spelers en sympathisanten,

VV Schoten zal het komend seizoen ook weer deelnemen aan de Grote Clubactie.
De Grote Clubactie loten worden verkocht voor € 3,- per stuk. Hiervan gaat € 2,40 rechtstreeks naar de clubkas. Van de opbrengst  worden extra activiteiten voor de jeugd georganiseerd.

Start verkoop
Vanaf zaterdag 23 september mogen de voetballertjes de straat op om loten te verkopen. De lagere teams, (mini t/m JO16), gaan werken met de eenmalige machtiging. Spelers van de hogere teams krijgen via de leider(s) allemaal 3 loten waarvan het de bedoeling is dat ze deze verkopen of zelf betalen. De verkoopboekjes, het uitdelen van de loten en het innen van het geld loopt via de coördinator van het desbetreffende team. Namen worden nog bekend gemaakt. Seniorenteams  zullen door Henk Vink benaderd worden voor de clubloten. Ook zal hij mensen die de jeugd een warm hart toedragen graag loten verkopen als hij op het Schotenterrein is.

Trekking en prijzen
De trekking van de Grote Clubactie is op 28 november 2023.

Voor de 3 jeugdspelers die de meeste loten verkopen zal een prijs beschikbaar worden gesteld. Daarnaast is er ook weer een teamprijs te winnen.

Bij vragen gaarne contact opnemen met de teamcoördinator.

Bedankt,
Jeugdcommissie vv Schoten