Kelme

Éen club, één lijn
lince-trainingspak-3771200-712.jpgvv Schoten heeft een kledingovereenkomst met Kelme. Deze overeenkomst loopt tot het einde van het seizoen 2023-2024. Door de samenwerking met Kelme streeft vv Schoten ernaar dat alle elftallen in dezelfde tenues hun wedstrijden afwerken. Het kledingbeleid schrijft dan ook voor dat alle teams in wedstrijdkleding van Kelme dienen te spelen.

Naast de verplichte wedstrijdtenues van Kelme streven we er ook naar dat alle leden de mogelijkheid hebben om tegen een gereduceerd tarief trainingspakken incl. schotenlogo, tassen of andere producten aan te schaffen bij Kelme. Wij als club kunnen hiervoor een kostenopgave doen bij Kelme.

Voor teamsponsoren is het ook mogelijk om het logo van uw bedrijfsnaam op de wedstrijdkleding te laten bedrukken. Meer informatie hierover vind u in het
Sponsorplan vv Schoten 2022-2023.

Voor meer informatie of eventuele bestellingen kan je contact opnemen met:
Nigel John Lie Kwie, [email protected].

Bestellingen dienen vooraf betaald te worden op bankrekeningnummer
NL21RABO 0389 4786 36 t.n.v. VV Schoten ovv Kelme/je naam

Klik op de afbeelding hieronder om naar de webshop van Kelme te gaan.
vv_schoten_klein_kelme.png