VriendenLoterij

Vriendenloterij.png
De VriendenLoterij kan voor vv Schoten een significante bron van steun en financiële middelen zijn. Als sportvereniging is vv Schoten afhankelijk van verschillende inkomstenbronnen om de club draaiende te houden en te investeren in faciliteiten, trainingen en andere benodigdheden. De VriendenLoterij biedt een unieke mogelijkheid om op een laagdrempelige manier extra inkomsten te genereren.

Door deel te nemen aan de VriendenLoterij, kunnen leden van vv Schoten niet alleen kans maken op mooie prijzen, maar wordt ook een deel van de opbrengst (minimaal 40% van de inleg van uw lot) direct aan de vereniging geschonken. Dit betekent dat elke deelnemer indirect bijdraagt aan de ontwikkeling en groei van vv Schoten. De extra financiële middelen die via de VriendenLoterij binnenkomen, kunnen worden gebruikt voor diverse doeleinden, zoals het verbeteren van de accommodatie, het organiseren van speciale evenementen, het aanschaffen van nieuw trainingsmateriaal of het ondersteunen van jeugdprogramma's.

Het is niet alleen een kans op persoonlijk geluk door prijzen te winnen, maar ook een kans om als collectief de vereniging naar een hoger niveau te tillen.

Kortom, de VriendenLoterij biedt vv Schoten niet alleen een financiële impuls, maar ook een mogelijkheid om de band tussen leden te versterken en gezamenlijk te werken aan een bloeiende toekomst voor de club.

Speel nu tot het einde van het jaar gratis mee: Ga naar www.vriendenloterij.nl en laat Schoten mee profiteren van uw deelname.