Rabo ClubSupport

Iedereen verdient een mooie club zoals VV Schoten

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterkt de Rabobankclubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Samen maken we onze club nog mooier!

Leden van Rabobank Metropool Regio Amsterdam hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Bedankt voor jullie stem!

Dit jaar hebben wij in totaal € 628,49 opgehaald voor de club. Een prachtig resultaat, zeker in deze dure tijden.

Namens vv Schoten bedankt voor het stemmen en we hopen een volgende keer weer op uw stem te kunnen rekenen.

raboclubsupport-1.png