Inschrijfformulier

Alle leden vanaf 14 jaar moeten zich kunnen identificeren met een geldig paspoort of identiteitskaart. Indien je 11 jaar of ouder bent verzoeken wij je een pasfoto digitaal aan te leveren voor het aanmaken van je spelerspas.
Jeugdleden t/m 13 jaar kunnen deze vraag overslaan. Vanaf 14 jaar is het verplicht om het legitimatienummer in te vullen.

Ik machtig de penningmeester van vv Schoten tot het incasseren van de verschuldigde contributie.

Indien u geen gebruik wil maken van iDeal, dan dient u zelf zorg te dragen voor het tijdig overmaken van de verschuldigde contributie.

Wanneer je reeds bij een andere club hebt gespeeld is het verplicht om je relatienummer door te geven bij de inschrijving. Deze is te vinden in de wedstrijdzaken-app of op te vragen bij voorgaande club.

Als vereniging zijn wij erg benieuwd op welke manier een nieuw lid bij Schoten terecht komt. U bent niet verplicht om dit in te vullen, maar het is wel wenselijk.
Omdat vrijwilligers de motor van de vereniging vormen, is een structurele aanpak van het werven, begeleiden, belonen en behouden van vrijwilligers essentieel.
Verplichten doen wij niet, het woord vrijwilliger zegt al genoeg, maar zouden het zeer prettig vinden wanneer nieuwe leden ons ook behulpzaam willen zijn in het verenigingsleven.

* = verplicht