Voorwoord

Woord van het bestuur;

VV Schoten al meer dan 112 jaar een begrip in Haarlem-Noord.

Onze club is er op gericht dat ieder lid, jong of oud belangrijk is, hieraan heeft onze voetbalclub jarenlang zijn bestaansrecht aan ontleend en het bestuur zal ook in de toekomst deze doelstelling nastreven.

Onze vereniging is er tevens op gericht de leden zo goed en plezierig mogelijk te laten voetballen in een optimale onderlinge verstandhouding waarbij recreatie en prestatie hand in hand gaan. De vereniging spant zich in om in het jeugdvoetbal te zorgen voor een goede opleiding en begeleiding van de spelers. Het streven is om een goede balans te vinden tussen recreatief en prestatief voetbal zowel bij de jeugd alsook bij de senioren.

Naast wedstrijden worden er zo veel mogelijk nevenactiviteiten georganiseerd, als u kijkt in de activiteiten kalender en dan met name de activiteiten met betrekking tot ons honderd jarig bestaan zult u zien dat de vereniging zeer actief is om het ieder lid naar de zin te maken.

Het bestuur streeft naar goede harmonie op en rond het veld en hebben gedragsregels aan de leden opgedragen,het bestuur en commissies die actief zijn bij de vereniging zullen nauwlettend in de gaten houden dat deze regels door ieder lid uitgevoerd en gerespecteerd worden. Ieder nieuw lid zal bij inschrijving deze regels ontvangen.

Het bestuur streeft ernaar om iedere twee weken te vergaderen en van hieruit diverse commissies aan te sturen, onze club telt ongeveer 100 vrijwilligers, zij zijn voor de vereniging zeer belangrijk, een club zonder vrijwilligers of een gebrek hieraan  heeft tegenwoordig geen bestaansrecht meer.

Tot slot wil ik namens het bestuur iedereen hartelijk bedanken en heel veel succes wensen die in het verleden, heden en in de toekomst een structurele bijdrage hebben geleverd of zullen leveren aan ons bestaansrecht.

Met sportieve groet,
Charles Ket