Schoten Tennis & Padel

Logo_STP_-_Tekst_Liggend.png

Welkom bij Schoten Tennis & Padel!

Ontdek een perfecte mix van competitie, plezier en vriendschap op onze padelbanen en tennisvelden. Of je nu een doorgewinterde speler bent of voor het eerst een racket vasthoudt, bij Schoten Tennis & Padel is er ruimte voor iedereen om te groeien, te leren en te genieten van deze prachtige sporten.

Bij Schoten zijn we vastbesloten om tennis- en padelenthousiastelingen van alle niveaus te verwelkomen en te ondersteunen. Zo worden er  toernooien en competities georganiseerd en is het mogelijk om lessen te volgen. Maar uiteraard behoort een ontspannen recreatieve sessie ook tot de mogelijkheden. Bij Schoten Tennis & Padel vind je een plek waar passie voor de sport centraal staat.

Schoten Tennis & Padel is een onderdeel van de SPOS (Stichting Sportvoorzieningen Schoten) en is aangesloten bij de KNLTB. Dat bied ons veel mogelijkheden en voordelen zoals het organiseren van officiële KNLTB-competities en toernooien. De locatie faciliteert drie nieuwe padelbanen en twee tennisbanen. Iedereen kan en mag gebruik maken van de faciliteiten.

Voor leden, niet-spelende leden, ouders van de jeugdleden, sponsoren en seizoenshuurders van een tennisbaan is het mogelijk om door middel van een kortingstarief gebruik te maken van de padelbanen. Indien je bent ingeschreven via de ClubApp ontvang je 20% korting.Ook heb je de mogelijkheid om eerder een baan te reserveren als je lid bent van de voetbalvereniging. Hiermee willen we niet alleen sportieve verbindingen creëren, maar ook onze toewijding om de diverse sportgemeenschap binnen Schoten te vergroten. Schrijf je dus zo snel mogelijk in om gebruik te maken van het kortingstarief.

Of je nu een fervent tennisser, een gepassioneerde padelspeler of gewoon op zoek bent naar een leuke en actieve omgeving, dan ben je bij Schoten Tennis & Padel aan het goede adres!

WEBSITE SCHOTEN TENNIS & PADELINSCHRIJFFORMULIER