Overschrijvingen/opzeggingen

Nieuwe leden

Alle overschrijvingen gaan vanaf nu digitaal. Dit gaat als volgt:

1. Een speler meldt zich bij de vereniging met zijn/haar relatiecode en/of spelerspas
2. De speler vult en ondertekent een inschrijfformulier in bij de nieuwe vereniging
3. De nieuwe vereniging vraagt het overschrijvingsverzoek digitaal aan
4. De oude vereniging geeft digitaal akkoord voor deze overschrijving.

Vertrekkende leden

Leden die nog een contributieachterstand en/of boetes moeten betalen krijgen pas overschrijving wanneer aan hun verplichtingen is voldaan.
Spelers die spullen (kleding/tassen) in bruikleen hebben dienen deze in te leveren wanneer ze bij ons vertrekken. Wanneer dat niet is gebeurd zal er eveneens geen overschrijving worden afgegeven.

Opzeggen lidmaatschap

De leden (dat geldt zowel voor de jeugd als de senioren) die aan het einde van het seizoen 2022-2023 hun lidmaatschap willen opzeggen en geen overschrijving naar een andere vereniging willen, moeten met het volgende rekening houden:
Vóór 1 juni 2023 dient er opgezegd te worden, schriftelijk of per e-mail via de secretaris ([email protected]).
Na opzegging ontvang je dan een bevestiging retour.
Indien er niet vóór 1 juni 2023 a.s. opgezegd is, blijft iemand lid van vv Schoten en wordt de contributie voor het nieuwe seizoen te zijner tijd in rekening gebracht.

Meer info via [email protected]