Schoten A1 doet zichzelf te kort tegen Overbos A1

6 september 2014 15:00

Mousaoui, A.

6 september 2014

Schoten A1 - Overbos A1 4-0 (3-0 rust)
Scheidsrechter Mousaoui
Opstelling Schoten:
Ted, Bryan (Danilo), Lesley, Remco, Robbert (Sean), Sven (Brian), Nikhil, Aron, Colijn (Tim), Nick en Derk (Darren). Wissels waren Brian, Danilo, Sean, Tim en Darren.  gele:  Derk.

Schoten liet in het eerste half uur liet zien de opdracht van de trainer goed te hebben begrepen: opkomende backs, switchende aanvallers, ruimte creëren voor je teamgenoten en de tegenstander dol spelen. Nikhil was degene die de score opende met een vlammend schot in de zevende minuut. Een kleine tien minuten later had Sven een afzwaaiende voorzet -of was het toch een schot - in het netje doen belanden en wist Colijn een solo af te ronden met een mooi doelpunt. De verdiende 3-0 leidde een periode in waarin Overbos steeds beter in de wedstrijd kwam met boeiende duels als resultaat.
De tweede helft kon Schoten de swing van het eerste deel van de wedstrijd helaas niet terugvinden. Het had er alle schijn van dat de wedstrijd als een nachtkaars zou doven, maar kort voor het einde kreeg Schoten een penaltydie Aron verzilverde, eindstand 4-0.

Een uitgebreid verslag van deze wedstrijd is te vinden op