Scoren is makke A1

4 oktober 2014 15:00

Pel, H.P.

zaterdag 4 oktober 2014
Chris had een vrijwel complete selectie tot zijn beschikking, alleen de geblesseerde Gino en de geschorste Colijn ontbraken vandaag. Opstelling: Ted, Bryan, Lesly, Remco, Thom, Nikhil (Orcun), Aron, Sven (Robbert), Darren, Nick, Tim (Derk). Scheidsrechter was de heer Pel.

Het was drukkend warm toen Schoten de wedstrijd mocht aftrappen en zich van meet af aan een aantrekkelijk duel ontspon. Schoten was iets sterker en had een paar behoorlijke kansen maar had enige moeite het doel te vinden en Amstelveen wist met snelle tegenaanvallen de achterhoede van Schoten aan het werk te houden. Dat Schoten gevaarlijker was bleek uit het enorme aantal hoekschoppen (een ruim tiental) dat genomen kon worden tegen de enkele van Amstelveen (3 over de hele wedstrijd). Toch was het Amstelveen dat kort voor rust gebruik kon maken van het af en toe slordige controlerende middenveldduo en de 0-1 op het scorebord zette.

In de rust stapte Tim onder de douche en kwam Derk in de tweede helft de voorhoede versterken. Sven, Darren en Nikhil probeerden iets te  veel de bal te brengen waardoor het goed opgestelde Amstelveen de aanvallen makkelijk kon opvangen. De leeggespeelde Nikhil werd vervangen door Orcun die deze keer ook niet het verschil kon maken. Ook hij nam de bal aan de voet mee en bereikte daardoor de aanvallers onvoldoende. Het laatste kwartier mocht Sven die last kreeg van krampen, uitrusten, Robbert werd achterin neergezet, Thom schoof iets op naar het midden en Remco kreeg de opdracht iets meer naar voren te spelen. Schoten wilde minimaal een punt pakken in deze wedstrijd, maar ondanks het lichte overwicht en de enorme inzet lukte het niet de bal achter de Amstelveense keeper te krijgen. Rest mij nog te melden dat Darren tegen een gele kaart opliep en hij "weer een week zakgeld mag inleveren".

Volgende week gaan we naar Heemskerk om tegen ODIN 59 A1 te spelen. De aftrap staat gepland om 14:30u.

Het complete verslag en  alle andere verslagen van dit team zijn te lezen op: http://schotena1.blogspot.nl/