laatste minuut breekt A1 2x op

25 oktober 2014 15:00

Boom, N.G.

25 oktober 2014
De opstelling: Ted (C), Bryan, Thom, Robbert, Sven B (Orcun), Aron (Nikhil), Derk, Nick, Colijn, Darren en Remco (Sven L).

Schoten begon geconcentreerd aan de wedstrijd en tikte de bal rustig in de rondte, eerst maar eens zien wat WSV kan, zo zal het idee geweest zijn. Schoten werd al snel de bovenliggende partij en dat de 1-0 viel na een prachtige combinatie tussen Nick en Derk was  terecht. Na een half uurtje spelen zag de scheidsrechter een break anders dan de Schoten assistent met als gevolg dat WSV een doelpunt cadeau kreeg en de stand gelijk getrokken werd. Vlak voor rust, in de 2de minuut van de blessuretijd, zorgde een scrimmage voor het Schotendoel nog voor een onterechte achterstand.

Na de rust werd de wedstrijd rommelig en besloot de scheidsrechter een aantal opvallende beslissingen te nemen. Toch werd na een kwartier de 2-2 gescoord en met een nog steeds iets beter Schoten leken de drie punten in het zicht te komen. Een door de WSV keeper gestopte penalty en een tegendoelpunt in de allerlaatste minuut van de wedstrijd leidden helaas tot de vierde verliespartij in deze competitie.

het uitgerbeide verslag is terug te vinden op: http://schotena1.blogspot.nl/