Schoten A1 ontwaakt net op tijd uit winterslaap

24 januari 2015 15:00

Pel, H.P.

zaterdag 24 januari 2015
Opstelling: Ted, Bryan (Danilo), Thom, Lesley, Remco, Robbert, Sven (Nick), Derk (Bram), Aron, Colijn, Orcun.

Schoten mocht de wedstrijd starten onder het toeziend oog van een gezellig gevulde tribune. Er werd wat rommelig gespeeld door beide teams, Fortuna zocht een snelle treffer en Schoten werkte hard dit te voorkomen. Geen van de teams wist echt in het eigen spel te komen, er werden veel kleine overtredingen gemaakt en het spel was niet echt spectaculair om te volgen. Halverwege de eerste helft kreeg Orcun de zoveelste vrije schopte nemen die hij deze keer bij Sven wist te krijgen, die aarzelde geen moment en tekende de 1-0 aan!

Ook de tweede helft verliep rommelig en het had er alle schijn van de Schoten met 1-0 de wedstrijd zou beëindigen. Met iets minder dan een kwartier te spelen sloeg Fortuna echter toe en zorgde voor de 1-1. Direct waren de Wormers agressiever en ging het team op zoek naar de overwinning. Een tweede gele kaart voor een Fortunist zorgde ervoor dat Schoten met een mannetje meer kwam te staan en dat had dan weer een opmerkelijk effect op de Haarlemmers. Een spectaculair slotoffensief van Schoten zorgde in de 89ste minuut tot een doelpunt van Colijn waarna Schoten met 3 punten op zak de kleedkamer kon opzoeken.

Een uitgebreider verslag is te vinden op: