Kaartenfestival met 2-0 uitslag voor A1 tegen ODIN

28 februari 2015 15:00

Londema, P.

28 februari 2015
Omdat het een wintersportvakantieweekend was, hadden beide teams  met enige creativiteit hun teams samengesteld en begon Schoten met Ted, Bryan, Lesley, Remco, Orcun, Sven, Derk, Nick, Aron (Colijn), Tim en Darren (Nikhil). Scheidsrechter Londema floot keurig op tijd de wedstrijd op gang door ODIN met wind mee af te laten trappen.

De wedstrijd ging aardig op en neer met een licht overwicht voor Schoten. Achterin werden Thom en Robbert node gemist, Orcun deed wat hij kon op zijn nieuwe plek links achterin. De middenvelders waren meer rechts dan links georiënteerd, waardoor met name in de eerste helft de hele linkeraanvalskant van Schoten onbemand leek. Ondanks dat het druk was op rechts wist de teruggekeerde Darren na ruim een kwartier, goed door te zetten en zijn eerste doelpunt van 2015 in te tikken.

Naast de voetballende duels werden er op het veld kennelijk nog wat andere duels uitgevochten want na een kwartiertje spelen werden er plotsklaps 4 gele kaarten uitgedeeld. Niet veel later wist Bryan een aanval van ODIN te onderbreken met een "Persiaanse kopbal" die werd door Colijn opgepikt en vervolgens hard achter de doelman geschoten. De wedstrijd zat in de tas en het was nu nog een kwestie van slim uitspelen.Slim deden de teams niet, tien minuten voor tijd werd nog een klein handjevol onnodige kaarten uitgedeeld wat weer leidt tot schorsing. Dat komt slecht uit als volgende week wordt gespeeld tegen het hoger geplaatste WSV 30 waarvan in de eerste ronde met 3-2 thuis werd verloren.

uitgebreid verslag is te vinden op http://schotena1.blogspot.nl/