A1 wint weer en pakt koppostie in periode

7 maart 2015 15:30

Rasch, M.

7 maart 2015
Ted, Danilo, Lesley, Thom, Robbert (Nick), Sven, Remco, Aron, Darren (Bram), Colijn en Derk. Later sloten Sven Lohr en Luc van Eeden nog aan, scheidsrechter was de heer Rasch.

WSV '30 kon de wedstrijd keurig op tijd aftrappen en net als de wedstrijd in Schoten, waren de beide teams geconcentreerd en leuk spelend aan elkaar gewaagd. Wat kleine kansen over en weer leidden niet tot doelpunten, zelfs niet in de laatste minuut (zie verslag heenwedstrijd) dus dan maar afwachten wat de tweede helft zou brengen.

Niet lang na de hervatting was het Colijn die zijn kracht en balvastheid gebruikte om zich al draaiend en kerend de WSV zestien in te werken en zijn actie met een lekker doelpunt te bekronen. Schoten bleef geconcentreerd werken en wist te voorkomen dat WSV langszij kwam, sterker, halverwege de tweede helft kreeg Schoten een penalty te nemen die door Aron werd verzilverd. Robbert had na ontvangst van een onterechte gele kaart het veld verlaten toen een kwartier voor tijd op de rand van de Schoten zestien WSV een vrije trap te nemen kreeg. Deze werd zo hard ingeschoten dat de uitstekend keepende Ted de bal niet kon keren zoals hij een aantal keren daarvoor wel deed. Het laatste kwartier werd dus spannend maar beide teams wisten het achterin dicht te houden zodat Schoten 3 punten mee naar huis kon nemen.

Komende zaterdag is de A1 vrij om woensdag de 18de de wedstrijd tegen Amstelveen in te halen. Na een "trage start" doen onze jongens het goed en wordt na vijf wedstrijden in de tweede periode zelfs de eerste plek bezet.

Uitgebreider verslag is te vinden op: http://schotena1.blogspot.nl/