Gretig Schoten A1 pakt opnieuw de winst. Tegen Kennemers A1 wordt met 3-1 gewonnen

Kennemers A1

Nick Flader (kopbal)
Assist: Aron Apetz
... (afstandschot)
Aron Apetz (penalty)

A-junioren zaterdag, A1, 1e klasse 01

11 april 2015 15:00

Jansen, H.J.

scheidsrechter Jansen.

Schoten:
Ted, Bryan, Danilo, Remco, Thom, Lesley, Bram (Gino), Aron, Nick, Orcun en Colijn .

Aron zette zich achter de bal voor een vrije schop in de derde minuut halverwege de helft van de tegenstander aan de linkerzijde. Hij legde die op het hoofd van Nick die de keeper verschalkte en de 1-0 aantekende. Er ontspon zich een echte wedstrijd waarbij Schoten iets beter was, maar de Kennemers nadrukkelijk via de counter probeerden door te komen, vooral omdat ook de steeds meer aantrekkende wind in de richting van het Schoten doel blies. Na een half uurtje spelen leek een doorbraak gemakkelijk geneutraliseerd te worden en wilde Ted de bal oppakken maar de wind en het gladde veld zorgden er voor dat de glibberige bal niet aan de handschoenen van de Schoten goalie bleef plakken met een doelpunt als gevolg. De Kennemers waren in gedachten nog het gemaakte doelpunt aan het vieren toen Colijn de bal in de goal langs de vondelweg prikte. Er werd dus gerust bij een 2-1 voorsprong voor Schoten.

Na de rust was de wind wat gaan liggen maar bleef het spelbeeld vergelijkbaar aan de eerste helft. Halverwege de tweede helft stoomde Thom weer eens op langs de linkerkant en hij wist in de zestien van de tegenstander te komen. Daar werd hij onreglementair gestopt met een penalty tot gevolg. Zoals altijd nam Aron plaats achter de bal en pikte hij weer een doelpunt mee 3-1. Schoten speelde de wedstrijd slim uit en pakte opniuew drie punten.

Meer over deze en de andere wedstrijden van Schoten A1 zijn te lezen op http://schotena1.blogspot.nl/