Schoten 1 (zon) - BSM 1 (zon)

BSM 1 (zon)

Samil Gungor (kopbal)
Rick Prins (schot)
Rick Prins (penalty)
Rick Prins (schot)
Samil Gungor (schot)
Joren Baks (schot)

Mannen Zondag standaard, 1, 5e klasse E

10 april 2011 14:00

Akdogdu, M.

vv Schoten - BSM 6 - 1

De wedstrijd thuis tegen BSM werd door menig trouw Schotenfan met enig argwaan tegemoet gezien. Immers BSM haalde meer punten uit de laatste 5 wedstrijden dan in de 12 die hieraan vooraf gingen. Gelukkig bewezen de spelers zichzelf een goede dienst door van meet af aan het initiatief te nemen. Jammer dat er aanvankelijk nog wat mogelijkheden onbenut bleven en BSM met hun lastige en snelle spits achterin te gemakkelijk voor de nodige onrust zorgde. Gelukkig precies op tijd pakte Schoten, via een kopbal van Sam Gungor de 1-0 voorsprong. Hierna leek het snel een gelopen race, Rick Prins scoorde fraai de 2-0 en Dennis zorgde voor een prettige marge om de rust mee in te gaan 3-0. Althans dat dachten wij, ongeconcentreerd verdedigen leverde een tegengoal op, net voor rust.

De tweede helft bracht niet het verwachtte terug knokken van BSM en aanvankelijk was er ook niet al teveel ambitie bij de Schotenboys de score imposanter te maken. Daar bleek een strafschop voor nodig, deze werd perfect ingeschoten door Rick Prins.

Rick bevestigde dat hij goed in de wedstrijd zat door binnen twee minuten nogmaals te scoren en wederom op fraai wijze. Hiermee was de wedstrijd gelopen, al was het leuk voor aanvoerder Sam Gungor dat hij als verdediger de bal nogmaals over de doellijn wist te krijgen.

Een dik verdiende 6-1 overwinning, waarbij veel goed ging maar ook nog wel het een en ander niet. Rede voor de mannen van Dennis Groot om voor de laatste twee wedstrijden nog net iets scherper te spelen in de passing.

Vrij snel na onze wedstrijd kwam het verrassende nieuws dat HYS en DIO, respectievelijk 3 en 2 verliespunten hadden opgelopen. Het was nog lang gezellig in de kantine.