DIO 1 (zon) - Schoten 1 (zon)

DIO 1 (zon)

Mannen Zondag na competitie 1e ronde, 1, 5e klasse E

15 mei 2011 14:00

Kraanen, B.J.

Er is ons alles aangelegen om promotie te bewerkstelligen. Steun van supporters is onontbeerlijk.  Wij roepen alle leden op en zeker de jeugd om ons eerste elftal met toeters , bellen en spandoeken te steunen.

Spelers en technische staf  zijn er klaar voor en rekenen op uw steun.

ZONDAG   15 MEI  AANVANG 14.00 UUR

DIO-SCHOTEN

TERREIN DIO AAN DE NOORD SCHALKWIJKERWEG.

STEUN UW CLUB EN KOM AANMOEDIGEN.

Spelers en staf veel succes en jullie weten het: De eerste klap is een daalder waard.

De wedstrijd tegen DIO 2-1 winst heeft ervoor gezorgd dat de mannen van trainer Dennis Groot zich voor de nacompetitie hebben geplaatst en de laatste wedstrijd tegen HYS 2-0 winst betekende zelfs de tweede plaats in de eindrangschikking.

Een fantastische reeks met alleen een nederlaag tegen Young Boys en een gelijkspel tegen Terrasvogels zorgden in de tweede helft van de competitie voor dit resultaat.

Nu is het belangrijkste moment van het gehele seizoen aangebroken de nacompetitie!!

De Brug, DIO en Schoten gaan in een halve competitie uitmaken wie gaat promoveren naar de 4e klasse. De winnaar promoveert en de nummer twee heeft nog een extra kans.

De nummer drie van deze halve competitie is veroordeeld tot de vijfde klasse.

Het programma is als volgt.

Zondag 15 mei     DIO-Schoten  Aanvang 14.00 uur.

Bij winst of een gelijkspel van Schoten is de volgende wedstrijd:

Zondag 22 mei    De Brug-DIO  Aanvang 14,00 uur

Zondag 29 mei    Schoten –De Brug  Aanvang 14,00 uur

Bij verlies van Schoten tegen DIO is de eerste wedstrijd:

Zondag 22 mei: Schoten – De Brug

Eindigt Schoten als tweede in de nacompetitie dan is er een beslissingswedstrijd op neutraal terrein op zondag 5 juni tegen Zuidoost United uit de Bijlmer.