DSOV 1 (zon) - Schoten 1 (zon)

DSOV 1 (zon)

Mannen Zondag standaard, 1, 4e klasse D

4 september 2011 14:00

Daoudi, A.

DSOV - vv Schoten 1-1

Bart gooit zich voor de bal, het bleef zodoende 0-0

We zijn weer begonnen, weer terug in de vierde klasse, DSOV uit en daar wint Schoten niet makkelijk.
Ook het feit dat we op echt gras speelden in plaats van ons kunstgras was even wennen. De wedstrijd begon rommelig maar we deden goed mee, toen DSOV na 10 minuten wat meer druk ging geven kregen we het heel moeilijk.

Michael in actie

Ons middenveld was niet opgewassen tegen fysieke spel van DSOV, onze spitsen deden niet mee waardoor de achterhoede het super moeilijk had. Dit resulteerde in een paar een op een situaties voor onze goal waar Bart menig maal zijn keepers kwaliteiten toonde.

Bart is hier dan toch kansloos, de bal komt terug van zijn lichaam naar een DSOV speler, 1-0

Tot Bart in een situatie twee keer redde maar de derde keer kansloos was, 1-0 voor DSOV en op dat moment wel terecht.
Schoten probeerde wel wat maar verder dan een schot buitenkant paal kwamen we niet. Nadat ik de trainer na het rust signaal het veld zag verlaten, was ik blij dat ik de kleedkamer niet in hoefde.

De eerste gele kaart van het seizoen!

Het heeft wel geholpen want na rust waren we veel enthousiaster, er kwam druk en de tegenstander kreeg het moeilijk. Na goed door zetten aan de rechterkant kreeg Wesley een dot van een kans die hij ook benutte 1-1.

De 1-1 van Wesley, foto onder had zo maar 1-2 kunnen zijn!

Daarna bleef er druk en Donny kreeg een dot van een kans, hij had echter pech dat hij de bal niet goed raakte.

Vlak daarna na een volgens de DSOV spelers onschuldige overtreding moest Donny eraf, even werd er gedacht aan een breuk maar gelukkig valt het mee.

Arslan speelde een sterke wedstrijd

Randy tussen 3 man van DSOV

Sjors laat het even aan zich voorbij gaan

Aangezien we al drie keer hadden gewisseld moesten we de laatste 20 minuten met 10 man verder, met hard werken en veel inzet trokken we de 1-1 over de streep, als we toch eens waren begonnen zoals we de tweede helft speelden hadden we misschien wel 3 punten gehad. Laat dat een les zijn voor de volgende week en hopen dan op 3 punten thuis tegen DIO.

Ik zal niet snel een man of the Match noemen maar twee spelers komen hier zeker voor in aanmerking, Bart Timmerman en Arslan Bekdur speelden een puike partij, volgende week nieuwe kans voor 3 punten.

Nog een woord van dank aan TEAKTAFELS.COM en LABRADOODLEASD.NL voor de nieuwe inloopshirts.

Verslag door Milko Pieters

Foto's: Louis Groenewoud

Kijk later voor meer foto's op: Foto's by Louis Groenewoud's photosets on Flickr