GEEL WIT '20 SV. 3 (ZON) - SCHOTEN 3 (ZON)

Geel Wit '20 sv. 3 (zon)

25 november 2018 11:00

Hamstrings en doelpunten

Op deze koude zondagochtend mochten we rechtstreeks verzamelen bij Geel-Wit van interim-trainer Raymond. Het meest opvallende op deze ochtend; Jorrell was als eerste aanwezig.

Dan door naar de wedstrijd. Na ongeveer tien minuten is het als eerste Rick die de dug-out noodgedwongen moet opzoeken met een pijnlijke hamstring. Dat Ahmet tien minuten later hetzelfde overkomt, zorgt voor twee vroege wissels.

Tussen deze blessures door had Jordy eerst nog een grote kans gemist voordat het eerste doelpunt van de dag gemaakt. Sjors speelt Jorrell in vanaf het middenveld en verwacht de bal terug te krijgen. Maar in plaats van de bal terug te geven aan Sjors, schiet Jorrell vanaf een meter of 20 op de goal. Houdbaar of niet, maakt niet uit, 0-1!

Doordrukken en deze wedstrijd snel beslissen geeft Raymond nog maar is aan. En dat gebeurd ook.
Uit een corner van Donny mag Jorrell vogelvrij inkoppen, 0-2!

Kans na kans volgt en het is wachten op de derde goal. Samil ontvangt de bal op de linkerflank, legt de bal goed voor zijn rechterbeen en geeft hem voor. De verdediger van Geel-Wit heeft moeite met de lastige stuit in deze voorzet en dit geeft Jorrell de kans om zijn hattrick te maken, 0-3!

Zit er dan nog meer in voor de rust? Ja hoor. Weer een bal van Sjors op Jorrell en deze keer krijgt hij hem wel terug, Sjors loopt door en komt 1 op 1 met de keeper, 0-4!

In de rust komen de overige wissels erin en achterin wordt er wat geschoven met de posities.

Dat we de 2e helft niet meteen scherp begonnen zag je terug in het feit dat Daniel een bal door het midden zo inleverde bij de spits van Geel-Wit. Gelukkig zorgde zijn buurman Bas ervoor dat Bart niet in actie hoefde te komen.

Nu weer tijd voor Schoten om aan te vallen. Donny zet druk op het middenveld en veroverd de bal. Speelt direct Jorrell in, die ziet de keeper te ver voor zijn goal staan en schiet, 0-5!

Donny had nog steeds niet gescoord sinds hij in de basis begon. Zou het dan eindelijk vandaag wel lukken? Gelukkig wel. Een combinatie over diverse schijven komt bij Daan terecht, deze legt hem af op Donny en met een droge schuiver laat hij de keeper kansloos, 0-6!

Aanval na aanval volgt en ook de volgende corner volgt weer. Dat Geel-Wit niets heeft geleerd van de 1e helft blijkt uit het feit dat deze corner een kopie is van de 0-2. Corner Donny, kopbal Jorrell, 0-7!

Als je zoveel aanvalt, moet je ook scherp blijven in de omschakeling naar de verdediging toe. Helaas gebeurd dit niet altijd en zo gebeurd het ineens dat er wel heel veel Geel-Witters voor Bart opduiken. Nu is dat niet erg als de bal daar niet komt, maar helaas komt de bal daar deze keer wel, 1-7!

Trainer Raymond is hier niet blij mee en zet de boel nog maar is op scherp. Een combinatie over vier schijven volgt. Daniel speelt van achteruit Jorrell in, deze laat de bal vallen op Nick en speelt hem direct door naar Daan die alleen op de keeper afgaat, 1-8 en trainer Raymond ook weer blij, want dit was toevallig afgelopen vrijdag getraind.

Dit was ook meteen de laatste actie van Daan, geblesseerd naar de dug-out om Rick en Ahmet te vergezellen.

De mooiste goal werd voor het laatst bewaard. Een stiftbal vanuit het middenveld van Donny over de verdediging van Geel-Wit heen, zet Ishan vrij voor de keeper, die beheerst binnenschiet, 1-9!

Was het niet mogelijk om met dubbele cijfers te winnen? Ja wel hoor. Helaas kopte Jorrell uit een voorzet van Branco niet zijn zesde goal van de ochtend/middag erin. Helaas schoot Donny van een meter of 20 op de lat. Helaas schoot Samil van een meter of 11 voor een leeg doel over.

Op naar volgende week en hopen dat Jorrell weer als eerste aanwezig is…..