wedstrijdverslag Jo/9-1

2102LS
HEEMSTEDE
tel. -

Vandaag stond de 4e wedstrijd van Schoten in Heemstede gepland tegen HBC Jo9/5.

Hopelijk een tegenstander die qua niveau meer gelijkwaardig was om onze jongens variërend van 6- 8 jaar te bestrijden.

Na drie dikke nederlagen  was Schoten van plan om de schade te beperken.

Je kan duidelijk zien dat het enthousiasme ervan afstraalt, gezien de opkomst bij de training en ook voor de wedstrijden.

Ze gaan met sprongen vooruit er wordt al aardig gecombineerd, alleen fysiek komen we nog tekort.

We zullen de spelers even voorstellen:

• Nout de keeper die steeds meer ballen vangt en tegenhoudt.
  • Jilles wordt een steeds betere verdediger die regelmatig ballen afpakt.
  • Luuk is niet de grootste maar wel de snelste en verzet veel werk met een goed schot.
  • Vince gaat steeds beter voetballen en geeft regelmatig een goede pass.
  • Damian is de grootste van het stel werkt heel hard onderbreekt veel aanvallen en had vandaag weinig geluk met schoten op het doel.
  • Jace is een harde werker en had ook pech met een aantal schoten. op het doel van HBC.
  • Mick is nog wat bedeesd maar gaat steeds meer het duel aan.
  • Simona had helaas afgebeld.

Volgende week tegen Geel-Wit gaan we proberen weer te scoren en misschien gelijk te spelen of te winnen. Gelukkig staat het plezier voorop en de eerste overwinning komt vanzelf als jullie zo blijven trainen, onder leiding van Wesley en Sjoerd en bij de wedstrijden met steun van pappa’s, mamma’s, oma’s, opa’s en ooms en tantes en andere supporters.

Opa van Vince