Geel Wit veslaan Schoten mini's na de rust

Anoniem (schot)

Simon de Hoog competitie

11 februari 2023 11:20

De Schoten mini’s brachten vandaag een bezoek aan Geel-Wit om deze onder heerlijke weersomstandigheden te bestrijden. Het werd een heerlijk potje voetbal, waarbij Schoten de eerste helft iets sterker was, wat resulteerde in de openingstreffer door Marouan. Schoten bleef het doel van Geel Wit onder vuur nemen met in een scrimmage een schot van Shane, gevolgd door Bohdi en uiteindelijk toch door Bohdi binnen gegleden. Geel Wit kwam beter in de wedstrijd en maakte ondanks heel goed keeperswerk van Rens in de eerste helft de aansluitingstreffer.
Marouan scoorde zijn tweede doelpunt, maar Geel Wit vocht zich terug in de wedstrijd en scoorde opnieuw de aansluitingstreffer 2-3. De verdedigers Jacob en de nieuwe aanwinst Casian vochten als leeuwen en wisten Geel Wit voor de rust van verder scoren af te houden. In de tweede helft ging Rens als veldspeler verder en mocht Bohdi het doel verdedigen. Shane breidde de voorsprong uit naar 2-4, maar daarna kwam Schoten niet meer aan scoren toe ondanks het enthousiaste coachen van Karim in zijn laatste wedstrijd als coach. Diverse keren hield de keeper van Geel Wit de bal tegen of werd er net naast geschoten. Geel Wit was deze helft sterker en had wat meer geluk ondanks goed keeperswerk van Bodhi kwam Geel Wit langszij, om in de laatste minuten toe te slaan en nog driemaal te scoren. Jongens volgende week krijgen we de kans op revanche, dan spelen we thuis tegen Geel-Wit en hopelijk zijn de afwezigen Amadeo, Malek, Ali en Burak weer van de partij.

Maar eerst gaan we donderdag weer lekker met z’n allen trainen en plezier maken.

Opa van Shane