Schoten mini's – VSV mini's-2 spelen vol passie

2026BJ
HAARLEM
tel. 023-5375732

Op deze nazomerse dag mochten de mini’s van Schoten eindelijk hun eerste wedstrijd spelen, onder het toeziend oog van alleen maar lachende gezichten van ouders, oma’s, opa’s, broertjes, zusjes en andere familieleden en vrienden. De routiniers Jacob en Shane spelen nu in het nieuwe team samen met Lily, Daley, Chase D., Chase H. en Duuk .

Schoten mocht beginnen met de aftrap en zocht direct de aanval, waarbij Shane met een schot op doel meteen voor de 1-0 voorsprong zorgde. VSV probeerde iets terug te doen maar doelman Chase H was niet te passeren met goed keeperswerk. De verdediging met Lily en Jacob gaf geen krimp en hielden alle aanvallen vakkundig tegen door de bal daarna weer keurig naar voren te schieten. Op het middenveld zorgden Chase D. en Daley voor het nodige loopwerk en zetten zij de voorhoede aan het werk en mochten Duuk en spits Shane proberen de score op te voeren. Nu voor rust was dat geen enkel probleem want Shane was zo scherp als een mes en wist nog 3x te scoren ook Duuk wist het net te vinden en maakte ook een mooi doelpunt.

Na de limonade was Shane vergeten dat de bal in het ander doel moest en schoot hij keurig langs de nieuwe schotenkeeper Daley, die veel goede reddingen verrichte maar niet kon voorkomen dat VSV nog 2x scoorde. Lilly, Jacob, beide naamgenoten Chase D. en H. zorgden
dat VSV niet dichterbij kon komen.

Jongens en meisje we hebben met volle teugen van jullie genoten en ik heb ook al enkele keren gezien dat jullie proberen over te spelen naar jullie medespelers.

Woensdag gaan we weer lekker trainen en als het regent zorg dan dat je goed bent gekleed.

De trainer