Alliance 13-3 - Vv Schoten 13-2 0-9

2015KT
HAARLEM
tel. 023-5244057

Aftrap 08.30u om 07.45 waren we aanwezig het was een gure en regenachtige ochtend en toch had iedereen er veel zin in en waren we erop gebrand om deze wedstrijd te winnen.

Na een goede warming up kon de wedstrijd beginnen.
Vanaf het start signaal begonnen we gelijk met druk zetten op de tegenstander en geconcentreerd pakte we snel de bal op meteen bij de eerste aanval was het raak en schoot Semih de bal prachtig binnen 0-1. Hierdoor kregen we de smaak echt te pakken nog geen 2 minuten later deed Valentino zijn voeten spreken en scoorde deze wedstrijd maar liefst 5 mooie doelpunten Semih maakte er nog 1 Brooklyn ( onze vaste hulp bij tekort aan spelers) scoorde en ook Giovanni maakte zijn eerste doelpunt. Deze wedstrijd hebben we verdiend gewonnen door zeer goed samenspel te laten zien en door hard te werken.

Wij de trainers / coaches zijn super trots op ons team
Op naar dinsdag avond 💪🏻🏆

Fijn weekend groetjes