SCHOTEN JO10-1 WINT OPNIEUW NA 0-3 ACHTERSTAND.

Haarlem-Kennemerland f.c. JO10-3

10 februari 2024 10:30

Sportpark Vergierdeweg
Vergierdeweg 265 A
2026BJ
HAARLEM
tel. 023-5375732

Vandaag was Haarlem/Kennemerland JO10-3 te gast om onder goede voetbalomstandigheden de strijd aan te binden tegen Schoten. Net zoals vorige week begon Schoten zeer matig aan de wedstrijd, waarbij de tegenstander in het zadel werd geholpen door een enorm hard schot van Luc in zijn eigen doel, keeper Max verbouwereerd achterlatend. De verdedigers Luc en Quinn stonden nog in de slaapstand en dat betekende dat Haarlem/Kennemerland kon uitlopen naar een 0-3 voorsprong. Gelukkig voor beide heren was Klaas Vaak daarna verdwenen en speelden zij verder een prima wedstrijd. Inmiddels was topscoorder Tommaso in de ploeg gekomen en hij zorgde ervoor dat het weer een wedstrijd werd door 2x te scoren. Jamie scoorde de gelijkmaker waarna de tegenstander opnieuw op voorsprong kwam. Jamie scoorde opnieuw de gelijkmaker wat tevens de ruststand was.

Na de limonade kreeg Schoten met Quinssie, Dylan, Vince en Maiwand meer grip op de wedstrijd. Eerst moest opnieuw een achterstand worden weggewerkt, maar Tommaso zorgde al snel voor de gelijkmaker, waarna hij ook nog op de paal schoot. Maiwand zorgde voor de eerste keer voor een voorsprong maar deze werd toch weer tenietgedaan. Maiwand zette Schoten opnieuw op voorsprong. Een mooie 1-2 tussen Tommaso en Dylan zorgde ervoor dat Luc de 8-6 kon scoren. Jamie vergrootte de voorsprong naar 9-6 en Vince zorgde met een strak schot voor de dubbele cijfers, waarna het slotakkoord voor Haarlem/Kennemerland was en zij bepaalden de
eindstand op 10-7 voor de thuisclub.

Opvallend in deze wedstrijd was dat keeper Max steeds beter gaat uittrappen, Maiwand ondanks dat hij niet de grootste is voor de duvel niet bang is en zijn draai wel heeft gevonden en Quinssie als aanvoerder ook steeds feller gaat spelen. Nu eerst weer een paar keer lekker en met plezier trainen, alvorens de competitie weer begint.

Opa van Vince