Inschrijfformulier Padel

Om gebruik te maken van het kortingstarief op het spelen van padel bij vv Schoten is het noodzakelijk dat je bent ingeschreven via onderstaand inschrijfformulier.

20% korting op het spelen van padel voor:
- Spelende leden
- Niet-spelende leden
- Ouders/verzorgers van jeugdleden
- Sponsoren van de voetbalvereniging (4 inschrijvingen mogelijk bij een sponsorwaarde van een reclamebord)
- Seizoenshuurders van een tennisbaan

Indien je bent ingeschreven ontvang je van ons een e-mail met hierin een link om de ClubApp te downloaden. In de ClubApp is het mogelijk om de banen te reserveren met 20% korting. De inschrijving zelf zijn geen kosten aan verbonden.

Voor meer informatie en de tarieven van Schoten Tennis & Padel zie www.schoten-tennis-padel.nl

Inschrijfformulier Padel

Door het invoeren van deze keuze ga je akooord dat de secretaris van Schoten Tennis & Padel dit mag controleren bij de gegevens van vv Schoten

Ben je ouder van een minderjarig Schotenlid  geef hier de naam van je kind aan.

Ben je sponsor geeft hier de naam van je bedrijf aan.

Ben je tennisser, geef hier de hoofdboeker van de baan aan.

Geef voor zowel tennis als padel aan welke speelsterkte je hebt

Ben je bereid om kantinedienst te draaien om de padellers en/of tennissers van een drankje te voorzien.

Indien ja: Wanneer zou voor jou het beste uitkomen om kantinedienst te draaien

Indien anders: geef aan wanneer je zou kunnen helpen

Heb je nog opmerkingen? Geef dit hier aan.

* = verplicht