Schoten 1 (zon) - RVC '33 1 (zon)

Schoten 1 (zon) - RVC '33 1 (zon)

Vandaag is RVC'33, dat staat voor Reeuwijkse Voetbalvereniging Concordia ‘33, te gast. Een voor mij totaal onbekende tegenstander, maar dat zal andersom nietanders zijn. Spelers en supporters zullen wel in meerderheid uit Reeuwijk- Dorp komen, met een dikke 2000 inwoners, gelegen in het zo geliefde Groene Hart van Zuid Holland. Wij heten de supporters van RVC ‘33 en Schoten van harte welkom. Eindelijk weer een normaal leven. Nu vooral hopen dat dit zo mag blijven. Laten we als voetbal(sport)liefhebbers er dan ook alles aan doen en laat je vooral vaccineren!! Het is inmiddels wel bewezen dat alleen dat ons helpt zaken weer normaal te laten floreren.

De eerste speelronde heeft beide clubs niet het gewenste resultaat gebracht. Schoten moest buigen voor de BVC Bloemendaal en voor RVC ‘33 bleek EMM‘21 duidelijk te sterk. Vandaag de tweede speelronde en nieuwe kansen. Bij Schoten bleek de eerste speelronde enigszins beladen, vanwege de onzekerheid hoe we er als team voor zouden staan. (De zware bekerwedstrijden waren echt te veel voor onze spelers). Het leverde in ieder geval wel een hardwerkend team op, maar ook het nodige dat “ff” anders moet.

Ik hoop dat we snel doorkrijgen wat wordt gevraagd in deze afdeling en hoop dat we de eerste drie punten vandaag gaan opeisen, al is het maar om onze hardwerkende trainer Remko Hoek blij te maken en te belonen.

Mannen veel succes!!

Redactie: Pablo Ravenstein

Tekst: Bert Buter en Frans Cleeren

Drukwerk: Jaap de Bok.