Ontketend Schoten klopt Kennemerland in slotfase.

Haarlem-Kennemerland f.c. JO10-4

Anoniem (schot)

4e klasse Zwaluwen Jeugd (1e fase) 18

3 september 2022 13:15

Sportpark Haarlem Stadion
Sportweg 8
2024CN
HAARLEM
tel. 023-5267033

Vanaf de rand van het zwembad via een hotline met Haarlem een summier verslag van de eerste wedstrijd .

Zonder de zieke Nout werd Demian tot keeper gebombardeerd, hij heeft dit met verve gedaan gezien enkele fraaie reddingen. Verdedigend stonden Jace en Jilles hun mannetje, op het middenveld waren Djessie, Mick ware stofzuigers, Jamie was de grote schakel en zeer doeltreffend maar liefst 4x. Voorin zorgde Luke met 4 doelpunten en de hardwerkende Vince met 1 goal en een assist voor de totale productie van 9 goals. De tegenstander kon ondanks een 3-1 voorsprong en later een 5-4 voorsprong geen potten meer breken en Schoten denderde door naar een 9-5 overwinning.

Nu weer met plezier trainen en op naar de volgende wedstrijd.

Opa van Vince